K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Zobrazit podrobnosti

FITNESS TRÉNINK

Rubriky
  Kulturistika
  Trénink
  Zdravá výživa
  Sportovní výživa
  Zdravé recepty
  Jak zhubnout
  Ostatní
  Jak posilovat?
  Reklama, Ochrana osobních údajů

Nej články
  Cvičení doma
  Kalorické tabulky
  BMI kalkulačka
  Cviky na záda
  Cviky na břicho
  Bílkoviny v potravinách
  Jak přibrat na váze?

Doporučujeme
www.proteiny.com
Kulturistika, fitness

Cviky na silná lýtka

Jak cvičit lýtka?

Chcete rychle a přitom kvalitně odcvičit lýtkové svaly? S tréninkem, který vám dnes napíšu máte možnost. Bude to bolet, ale když bolest překonáte, dočkáte se skvělých výsledků.

Bude vám k tomu stačit jeden cvik, můžete si vybrat sami jaký chcete, např. výpony ve stoji, v sedě, oslí výpony... Naložte si váhu se kterou běžně zvládnete asi 20 opakování. A začněte...

  • 1. série - dáte okolo těch dvaceti opakování, řekněme třeba 22,
  • dáte si přestávku, ale ta bude trvat jen 10 sekund
  • 2. série - a hned pokračujte se stejnou váhou, takže zvládnete např. 17 opakování, to máme celkem 39,
  • a zase přestávka 10 sekund,
  • takto pokračujte dokud se celkem nedostanete na 75 opakování.

Vyzkoušejte a uvidíte, věřím, že budete spokojeni.


www.ikulturistika.cz - každý týden nové články o kulturistice a fitness.
© iKulturistika, lada@ikulturistika.cz
Autor článků nenese žádnou zodpovědnost za škody vzniklé tréninky, jídelníčky apod. uvedenými na těchto stránkách.